28 Eylül 2014 Pazar

kalpli resim



Yağmurun sesi, yeni pişmiş poğaçanın kokusu, Van'dan gönderilen otlu peynirli kahvaltı masası vardı. Kadın sabah uyanmış okul dosyasını düzenliyordu, kızı ise oyuncak atlı karıncası ile oynuyordu. Annesine bir resim yapmıştı, onu verdi. Resmin adı kalpli resimdi, çok güzeldi.. Annesi ile sarıldılar birbirlerine. Orada sevginin derin hissedilen hali vardı..


Sonra yağmurun altında sınava yetişmeye çalışan gençler vardı. Eylüldü.. Kadın September isimli bir film buldu monoton, ağır bir filmdi. Oradaki köpeği çok sevdiler anne kız. Küçük kız, dün annesi ile aldığı bayramlığını dolabından çıkardı, yeniden denedi. Bir de evde küçük bir kızın bayram heyecanı vardı..

14 yorum:

  1. Ne güzel bir sabah:-) Bayramlıklarını sevsinler onun. Ayrıca çocukların resmi sihirlidir bence, :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun resimleride sihirli olmalı çok mutlu ediyor beni :)

      Sil
  2. Ana kız siz çok şekersiniz yaa :D

    YanıtlaSil
  3. Güvercinin kayıp gerdanlığını arayan bi gezgin gibi sözcüklerin

    YanıtlaSil
  4. Ay ne güzel bir bayramlık o... Bayramın tadını en çok çocuklar çıkarıyor... Sevgili Bahar bu vesile ile senin de bayramını kutluyorum.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle nermincim..cok teşekkür ediyorum, sevgiyle...

      Sil
  5. ya ya ben sizi yerim yerr resmen size sımsıkı sarılmak geldi içimdennn maşalllahhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımmm çok teşekkür ediyoruz :)
      Öpüyoruz kocaman...

      Sil
  6. Büyümeseler diyorum bazen, küçük ve masum kalsalar ama görecekleri güzel günler var. Hayatları bayram neşesinde olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Gülgüncüğüm...
      çok teşekkür ediyorum...
      sevgiyle

      Sil
  7. tatlışım benim ne de güzel yakışır cicileri :)

    YanıtlaSil