28 Ağustos 2014 Perşembe

yazmak konulu filmler


Yazı, edebiyat, yazmak konulu bu film listesi çok hoşuma gitti. Ben bu tarz filmleri daha çok seviyorum galiba. Fırsat buldukça izlemeye çalışıyorum listedeki filmleri. Unutmamak adına buraya da yazmak istedim, belki seninde ilgini çeker.

1-Quills / Düşlerin Efendisi – 2000


2-Stranger Than Fiction / Lütfen Beni Öldürme – 2006


3-Adaptation / Tersyüz – 2002


4-Anonymous / Anonim – 2011


5-Dans La Maison / Evde – 2012


6-Midnight In Paris / Paris’te Gece Yarısı – 2011


7-Ruby Sparks / Hayalimdeki Aşk – 2012


8-The Hours / Saatler – 2002


9-The Ghost Writer / Hayalet Yazar – 2010


10-Deconstructing Harry / Yaramaz Harry – 1997


11-Sylvia – 2003


12-Barton Fink – 1991


13-The Words / Çalıntı Hayat – 2012


14-Misery / Ölüm Kitabı – 1990


15-Chinese Coffee / Çin Kahvesi – 2000


16-Secret Window / Gizli Pencere – 2004


17-The Raven / Kuzgun - 2012


18- The Magic of Belle Isle / Adanın Büyüsü - 2012


                                                                                 Kaynak: http://www.edebiyathaber.net/






28 yorum:

  1. Çok faydalı bir liste kesinlikle, teşekkürler.
    Notlara eklemek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Hayalet yazarı izlemiştim ben gerçekten çok etkileyici bir filmidi .Diğer filmleri bilmiyorum ama onlarda güzeldir. Paylaşım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. En son çalıntı hayat filmini izlemiştim cidden çok güzeldi listede güzel hem izlemediklerime bakacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıntı hayatın etkisinde çok kaldım ben de :)

      Sil
  4. The Ghost Writer bu filmi sevmiştim bir de listede belki vardır adı ama izlediğim fakat adını anımsayamadığım bir başka adamın kitabını şans eseri bulup kendi yazmış gibi yayımlayan bir adamın hikayesini anlatan film beni çok etkilemişti. The words olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gölge yazarın başına gelenler gerçekten şaşırtıcıydı.
      ikinci bahsettiğin the words çalıntı hayat çok iyiydi :)

      Sil
  5. sen ne entellektüel bir hatunsun yahu!!!milyon film izledim ,hiç bu açıdan bakmamıştım :)) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kuzum ya entellektüellikle ilgisi yok. edebiyatla ilgili şeyler daha fazla ilgi alanıma giriyor diyeyim :))

      Sil
  6. Merhaba, yazmakla ilgili olan her şey ilgimi çekiyor.
    Bu yüzden yazarlık atölyesine gitmek istiyorum.
    Kendimi geliştirmek için.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de çok ilgimi çekiyor.
      aa çok güzel bir düşünce bu, buralarda olsa ben de giderdim :)
      dilerim gönlünce olur her şey,
      sevgilerimle..

      Sil
  7. ben de bu aralar filmlere sarmışken bu listen ilaç gibi geldi mavi:)
    seviyorum paylaşımlarınııı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamanlamamın iyi olmasına sevindim :)
      iyi seyirler sana da juju :)

      Sil
  8. Epey izlemediğim var aralarında epey....

    YanıtlaSil
  9. Can içim filmlerde hiç ayırt etmeden izlerim öneriler her zaman candır :))
    Çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  10. hımm o zaman hepsini izlemek lazım :D

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederiz mavimmm sana veee tertemiz paylaşımcı kalbine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Evet ben de cok severim. :)) liste hosuma gitti.

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle teşekkürler Bahar böyle güzel filmleri paylaştığın için. Film manyağı biri olarak içinde izlemediğim filmleri hemen bulup izleyeceğim :D Her zaman içinde bir dram ve gizem barındıran filmler beni etkiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. o zaman izlediğim kadarıyla tam senlik diyebilirim :)

      Sil