3 Şubat 2014 Pazartesi

Güneşli bir gün:)


Bugün ablacım nöbete gidince Gülce ile öğlen güneşinden faydalanalım dedik. Ablamın çiçeklerle dolu köşesinde Gülce ile evcilik oynadık, barbielerini giydirdik, bol D vitamini aldık.
Güneşlendikten  sonra çayımı aldım Gülce'nin dergisindeki etkinliklerini yaptırdım  ve kitabımı okumaya koyuldum. Öncesinde onunla badminton oynadık.

Tatil, elinde şekillenmeyi bekleyen özgür zamanlar çok güzel ve değerli.

 Yeğenlerim bilgisayara el koyunca ben de telefondan yazayım dedim ama çok zorlandım:)

Hepinize güneşli ve güzel bir hafta dilerim.

16 yorum:

  1. Ohh bu ne keyif, öperim tatlı yanaklarınızdan :)

    YanıtlaSil
  2. çocuğunla kaliteli zaman geçirip, hem kendine hem bize vakit ayırabildiğin için bir başkasın Baharım. Gülce ile ikinize bol öpücükler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum:)
      Bizden de sevgiler, Öpücükler

      Sil
  3. Oooohh tadını çıkarın bakalım, bu arada o masa takımının aynısından benim bahçemde de var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı tatilin bitmesine bizde kuzumla değerlendirelim dedik:)
      Takım ablamın zevki güle güle kullanın:)

      Sil
    2. Çok da iyi yapmışsınız, buralarda güneşi pek göremiyoruz.
      Teşekkür ederiz, hep birlikte keyifle kullanalım :)

      Sil
    3. akdeniz ılıman tabii, güneşi bol:)
      inşallah pehitocum:)
      sevgiyle..

      Sil
  4. keyfe bak süper ya ben de olmalıydım yanınızda:))

    YanıtlaSil
  5. Allah keyfinizi artırsın canım..

    YanıtlaSil
  6. Güneş görünce elbette insanın morali düzeliyor,içi ısınıyor ,yüzü gülüyor ama kış günü hani bu vakte kadar kar ,yağmur yağması gerekirken bu güneş ürkütüyor!
    Kış mevsiminde kışı özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi hani çocukken orası ayrı tabii
    siz keyifli bir gün geçirmişsiniz ne güzel :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:)
      Havalar gerçekten dengesini şaşırdı haklısın.
      Bu aralar çok sık gülümseyen kış güneşini değerlendirelim dedik:)
      Sevgiler

      Sil
  7. fotoğraftaki,ne sıcak bir köşe :) yazı hatırlattı :)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdan kalma bir gündü sanki ferdacım:)
      sevgiler

      Sil