17 Ekim 2013 Perşembe

İyi ki doğdun Elsaaaa :)))


"Otobüs duruyor, sürücü sana gülümsüyor, camlar ışıl ışıl, cebinde de bolca bozukluk var. Sol taraftaki tekli koltuklardan biri, en sevdiğin, üstüne adın yazılmış gibi, seni bekliyor. Otobüs kalkıyor, ışıklara yaklaşırken yeşil yanıyor ve yanında ay çekirdeği çitleyen adam, kabukları bir kesekağıdına dolduruyor.
Yaşlı biletçi, biletini istemiyor. Şapkasını eğip selam vererek çok hoş bir sesle iyi günler diliyor.
İyi de bir gün olacak. Çünkü senin doğum günün. Tazesin, güzelsin, önünde kocaman bir hayat var.
Dört durak sonra kolu çekeceksin ve sürücü duracak, sadece senin için. Otobüsten ineceksin, kimse sana omuz atmayacak ve sen inmeden kapı kapanmayacak. Otobüs hareket edecek, insanlar senin için sevinecek, çekirdek çitleyen adam, gözden yitene kadar sana el sallayacak, bir sebebi olmadan. Sebebe gerek mi var? Bugün birinin doğum günü ve doğum günlerinde güzel şeyler olur. Sana doğru koşan yavru köpek, durup onu sevdiğinde kuyruk sallayacak.
Özel bir gün oldu mu, köpekler bile anlar.”
                                                                            Etgar Keret, Üç Harfli Kelime: Aşk


Doğum günün kutlu olsun elsacım, nice güzel yaşların olsun... Gönlündeki her dileğin gerçekleşeceği tatlı zamanlar seninle olsun.. Seni çok seviyorum, iyi ki varsın, iyi ki doğdun tatlım:))

Kendinize dair bir şeyler bulabileceğiniz, edebiyat ve sevgi yüklü bir durak arıyorsanız onu okuyun derim...



6 yorum:

  1. canımmmmm ne kadar mutlu ettin beni , çok teşekkür ederim çok incesin:)
    yorumlamaca oyunu çok güzel bu arada:)
    ayrıca bugünkü kutlama sürprizin de süperdi çok mutlu ettin beni:)
    ben de seni çok seviyorum jujummmmmmmm:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun bebeğimmmm:)

      Sil
  2. Yeni yaşını kutlarım Elsa :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Elsa, yeni yaşını kutluyorum ve mutluluklar diliyorum..
    :):):)

    YanıtlaSil