23 Aralık 2012 Pazar

Süslü Kutu

         Cuma günü öğretmeni Gülce'ye içinde malzemelerle dolu bir yoğurt kutusu ve küçük bir not gönderdi.Notta yoğurt kutusunu gönderilen artık malzemelerle süslememiz ve içini mavi kapakla doldurup okula göndermemiz gerektiği yazıyordu.Okulda engelliler için bu tür bir çalışmaya ailece dahil olmamız güzel gerçekten.Akşam yemeğinden sonra Gülce ile malzemelerimizi hazır edip bu kutuyu yaptık.Bu tür aktivitelere bayılıyor Gülce.Defalarca teşekkür ediyor mutlulukla ve benim onu sevdiğim gibi o da beni seviyor,sırnaşıyor beraber şımarıyoruz,seviyorum bu anları...
Sonra sepet gibi koluna takıp yumurta satıyor,kalem satıyor,mavi kapakla doldurup okula verinceye kadar inşallah sağlam kalır bu kutu:)Ya da durmadan damacana değil de küçük pet şişelerle su almalıyız ki ancak dolduralım.
Bir de bugün kendime güzel bir kitap aldım.Elimdeki kitabı hemen bitirmeye çalışıyorum ki bu kitaba başlayayım.O yüzden evde şu sıralar aşağıdaki kadın modundayım:)
Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum...


24 yorum:

  1. Ne güzel bir kutu yapmışsınız anne kız. Okulun böyle güzel bir yardımı düşünmesi çok iyi olmuş.
    Yeni kitabın hayırlı olsun. Keyifle oku...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum bu tarz faaliyetler çok faydalı gerçekten.
      teşekkür ediyorum..

      Sil
  2. bende biriktiriyorum mavi kapak inşallah ulaşıyr ve ihtiyacı olan insanları mutlu edebiliyoruzdur :) ayrıca o ne güzel bir haldir kiiii keyifli okumalar diliyorum güzel , ilgili anne ayrıca kutunun güzelliğine bakarsak beceriklide anne :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim amacına ulaşıyodur,seviyorum böyle okumayı ben de,çok teşekkürler canımm:)

      Sil
  3. çok tatlıı bir kutu olmuşş beğendim cicili biciliii:))kitabı hemen oku ki ben de okuyayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi çapımızda süsledik işte,en kısa zamanda okuyacağım ve getireceğim:)

      Sil
  4. eğitimci olarak elbette ki yöntem ve tekniklerin arkasındayım ama herşeyden önce yaratıcılık listemin başını çeker...bu güzel çalışma için Gülceyi de tebrik ediyorum:)alttaki okuyan kadın resmine de bayıldım..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ahahah o kadın kesinlikle benim. :))) çorba karıştırırken ya da puding falan karıştırırken çok sıkılıyorum ve elime mutlaka kitap alıyorum. resmi görünce çok güldüm yaa :)) iyi pazarlarr..

    YanıtlaSil
  6. kutunuz çok güzel imrendim canım,bende kapak toğluyorum yaklaşık 3 yıldır ve ben 5 litrelik bir pet şişede topluyorum kapakları :))sizin kutunuzu görünce tebessüm ettim benim pet şişeye.bu güzel ve sosyal davranış için tebrikler bide kitap hakkında ki yorumlarını bitirdiğimnde paylaşabilirsen mutlu olurum merak ettim sevgilerimle o güzel kızını ve seni kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim duygu yüklü arkadaşım,öğrencilerimle toplayıp dolduracağız inşallah.
      Kitabı okuduktan sonra yorumlarımı paylaşırım,biz de öpüyoruz:)

      Sil
  7. kocaman bir alkış böyle sosyal sorumluluk projeleri üreterek hem çocukları hem de aileleri güzel işlere ön ayak edenlere.. canım bizim afacan damacanayı pompalamayı öğrendiğinden beri 5lik şişe alıyoruz, ben de kapak biriktiriyorum bu vesileyle. Keşke Gülce ye verip onu mutlu edebilseydim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne güzel bir etkileşim.herkes topluyor ne güzel,teşekkür ediyoruz,sevgiyle..

      Sil
  8. Bizde biriktiriyoruz okulca. Her sınıfta bir sepet var ama bu kadar güzel değil :D Sizinki çok tatlı. Aşağıdaki kadın moduna gül gül öldüm. Şekerler sevgiyle kalın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutumuz özel gerçekten.Kadın da çok tatlı değil mi?
      sen de sevgiyle kal,güzellik:)

      Sil
  9. Çok güzel bir kutu olmuş çabucak dolar inşAllah
    o aşağıdaki kadından beterim bu günlerde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım,hepimizin içinde okuma tutkusu var ne hoş:)

      Sil
  10. Öğretmenin isteği,anne kızın emeğiyle ortaya harika bir iş çıkmış.Ellerinize sağlık canım.
    Okulların böyle yararlı işlere çocukları yönlendirmesi de çok güzel.
    Kitap okuma görseli de çokk şeker, sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalcim beğenmene sevindim,teşekkürler,sevgiyle...

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. İlk mimimi de senden almıştım,sen hatırlamazsın.
      Bunları da zevkle yanıtlayacağım,teşekkürler:)

      Sil
  12. Kutu öyle renklerle bezenmiş ki, bende olsam çanta diye takasım gelirdi :))) Çok güzel bir faaliyet olmuş,öğretmenlerini kutluyorum :)ayrıca büyük bir yoğurt kutusu..nasıl dolacak bu...
    Sevgiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferdacım rengarenk yaptık her amaçla kullanabiliyor nazımız,çiçek,yumurta satıyor:)Öğrencilerimle doldurmaya çalışacağız artık,sevgiyle..

      Sil