26 Ağustos 2012 Pazar

Huzuru Arayanlara



+Sahip olmak istediğinizi değil,elde ettiğinizi düşünün,

+Bugününüzü son gününüz gibi yaşayın,

+Herkesin onayını alamayacağınızı unutmayın,

+Herkesin farklı olabileceğini anlayın ve saygı gösterin,

+Gerçeği olduğu gibi kabul edin çünkü hayat adil değildir.

+Ölünce yapılacak işler listesinin dolu olacağını unutmayın,

+Olumlu ve olumsuz düşünce kar topunun çığ gibi büyüyeceğini ve ileride dağ gibi meseleler çıkaracağını göz önüne alın,

+Daha fazlası daha iyidir diye düşünmekten vazgeçin,

+Kimsenin sözünü kesmeyin,cümlesini siz bitirmeyin,

+Unutmayın ki insan edindiği huylardan meydana gelir...

12 yorum:

  1. Çok haklsınız. Güzel bi paylaşım olmuş. Siz mi yazdınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim,bir dergide okumuştum hoşuma gitti ben de sürekli hatırlamak adına sizlerle de paylaştım,sevgiler

      Sil
  2. Ne güzel ve doğru sözler.

    YanıtlaSil
  3. bunu kaydedip mantar panoma asayım.
    okurken göksel dinleyim bir de.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Doğru söze ne denir :)İzninizle paylaşmak isterim.

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin mutluanne:)bana ait değil bir dergide okumuştum,paylaşabilirsiniz,sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Keşke tüm bunları yapabilsek. Herşey daha güzel olacak!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımıza bu felsefe ile yaklaşmak bizi daha mutlu kılacaktır şüphesiz...sevgiyle

      Sil
  7. bende okumustum ama sana aıt bır soz olsa bu kadar olur:)

    YanıtlaSil