16 Nisan 2012 Pazartesi

Pazar Aktivitelerimizden Kesitler,



Hafta sonu nasıl geçiyor hiç anlamıyorum.Daha çok yoruluyorum desem yeridir günlük...Çünkü o boş zaman dilimine ne kadar iş koyup yapabilirim telaşında oluyorum,dinlenmeyi geri planda bırakabiliyorum.Haftaya yorgun başlayınca da bazen huysuz bir kadın olabiliyorum:)Cumartesi anne kız muffin yaptık.
Gülce sevdiği arkadaşı İrem ile buluştu,parkta temiz hava aldı.Ailecek pazar alışverişini yaptık.Geceleri ağlayarak uyanmaya başladı.Sanırım rüya görüyor,ardından gözü kapalı ağlıyor;bazen de yanıma geliyor "anne benimle uyur musun?"diyor.Bugün ise Meraklı Minik dergisinin etkinlikleri ile oyalandık.Bir de 23 Nisan için sürpriz birine göndermek üzere parmak boya ile kart hazırladık,minik hediyelerle kartımızı bu hafta göndereceğim inşallah.Bu ay ilkbahar teması üzerinde durmaya gayret ediyorum.İlkbahar ile ilgili şarkılar,canlılar,görseller,yapıştırmalar ve tekerlemeler bu tema doğrultusunda.Görüşmek dileğiyle...

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Hafta sonu, yorgun ama anne kızın güzel el emekleriyle geçmiş:)

    YanıtlaSil