18 Nisan 2012 Çarşamba

Gündelik,



Bugünün yemek bilançosu:
Elmalı tart,tuzlu pastane kurabiyesi,Yöresel peynirli helva,Peynirli pide içi,Patatesli tavuk...Bu yemekleri yapıp kızı ile oyun oynayıp okula yollanan jet anne benim:))
Gazeteciliği okuyan kardeşime minik bir ev yapımı paket,çocuklar için pide ve akşam yemeği...Bu kadar yorgunluğa karşın okulda acayip bir enerji vardı içimde.Bazen çok yorgunken acayip enerjik,bazen de hiç yorgun değilken çok küskün olabiliyorum hayata...
Bugün kafamda yapmam gereken işleri bitirmiş olmanın hafifliği,paylaşmanın asilliği göz kırpıyordu tabiata...

Gülce Yaptı:
Yeni doğduğu zamanlarda onu uyutmak için söylediğim şarkıyı geçen gün tesadüfen açtım."Aaa anne bunu hatırladım,sen bana söylüyordun,hadi uyuyalım"dedi.Annesi ise,yeniden o şarkı ile uyutmaya başladı onu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder