11 Nisan 2012 Çarşamba

27.Ay,

   Bu şarkıyı dinlemeyi çok seviyorum.Geçen gün annemle parka gitmeye karar verdik.Kapıdan çıkar çıkmaz merdivenlere çıkmaya başlıyorum ne yapayım çok seviyorum merdivenlere çıkmayı.Annem dikkatimi dağıtmak için "Gülce hadi asansörü çağır ben kapıyı kitleyene kadar"dedi.Bende asansörün yanına gelip"Asansör,asansör!"diye bağırmaya başladım.Annem kahkalarla gülmeye başladı ben de ne zaman ufak bir yaramazlık yapsam annem gülsün diye"asansör,asansör"diye bağırıyorum.Ayakkabılarımı bazen ters giysem de kendi başıma giymek çok hoşuma gidiyor.Annemin telefonundaki bütün şarkıları çok iyi biliyorum.Avm'lerde gezen kostümlü Donald Amca'dan korkuyorum.Arkadaşlarım İrem ve Seymen ile oyun alanında vakit geçirmeyi çok seviyorum.Bana sinirlendiklerinde annem ve babamın yüz ifadesini elimle değiştirmeye çalışıyor bana öyle yapmayın diyorum.Yemeğimi kendim yiyorum,soru sormayı çok seviyorum.Su ile aktarma yapmak,annem ile kurabiye yapmak,meyve dilimlemek çok hoşuma gidiyor.Annem ile plates öğreniyorum.Geçenlerde babam yürüyüşten gelip terli tişörtünü çıkarmıştı ben de çabuk tişörtünü giymesini ve hasta olabileceğini söyledim,babam bu sözlerime çok sevindi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder