6 Eylül 2011 Salı

memeden kesme sonrası..

Anne sütünden kesmeye başlangıç aşaması iyiydi diyordum.Ancak sonraki faz iyi olmadı.Nitekim Gülce hasta oldu.Belki emzirseydim hastalığı bu kadar nüksetmeyecekti.Gribal enfeksiyonu beraber oynadığı kuzeninden geçmiş olabilir,havaların gece tepe taklak ters dönmesi ile başlamış olabilir.Çünkü Gülce hiç üzerini örtmeyi sevmeyen bir bebek.Her ne sebebiyet verirse versin belki emzirseydim ciğerlerinde oluşabilecek enfeksiyona kadar varmazdı kimbilir...İki doktor sonrası iğnelerin verilmesi onu da beni de mahvetti.Evet toparlandı lakin onun canının yanması benim daha çok canımı yakıyor.Memeden kesmenin de bende bu kadar travmatik olacağını tasavvur edemedim.İçim içimi yedim durdum.Kendimi ona karşı suçlu hissediyorum.20 ay emzirdin bir 4 ay daha emzirseydin ya söylemleri beni daha da bitiriyor.Bu kadar ilerlemişken geri dönmek de olmaz.Bugün küçük bir meme krizi yaşadık.Onu oyaladım,bol bol oyun oynadım.Akşam iğne yaptırmaya giderken gayet sakindi ancak tıp merkezine adım atar atmaz sürekli ağladı.Bende onunla beraber tabii.Şu an elinde bırakmadığı şekeri ile ağlamaktan helak olan bir kuzu var yanımda.Hastalığı veren Rabbim dermanını da tez zamanda verir umarım.Bütün hasta yavrulara şifa diliyorum Allah'tan...

3 yorum:

  1. bende 23 ay emzirdim ramazan başlangıcında memeyi kestim aynı sizde ki gibi hastalandı ve iğne yedi bende vicdan yaptım ama olması gerekiyordu oldu ve kimseye kulak asmayın siz 24 ay emzirseniz 2.5 yaşına kadar emzirseydiniz derkerdi siz ihtiyaçlarını ve yaşadıklarınızı sizden daha iyi kimse bilmez.acil şifalar.
    merak etmeyin çabuk unutuyorlar ben de ağladım ve çok üzüldüm ama şuan 2 ay oldu hiç sorun yok ve daha fazla yemek yiyor ki iştahlı bir çocuk olmasına rağmen şuan durmadan yemek istiyor:)
    darısı başınıza
    kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunuzu henuz gordum , kuzunuza gecmıs olsun allahımm hepsıne saglık versın :((ayrıca kımseyı dınlemeyınmemnun edemezsınız,yemek alıskanlıgı gercekten daha onemlı olsun emmıs ne guzel ohh masllahhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    ben iki yaş ına kadar emzirdim.
    şu an emzirmeyi özlüyorum.

    Zor işler. Allah kolaylık versin.

    Geçmiş olsun.
    Emziren anneleri kıskanan anne Çiğdem

    YanıtlaSil